Design

Program ”De-Sign” poslovnim korisnicima omogućiti će aktivnu ulogu u vizualnoj komunikaciji te prezentaciji na tržištu. Procjenjujemo da bi ovaj program omogućio, svojom integrativnom primjenom,  razvoj poželjnih  kompetencija u: - primjeni znanja i konstrukciji novih znanja, - kreaciji novih vrijednosti, - osnaživanju vrijednosti vizualne komunikacije,- očuvanju kvalitete grafičkog oblikovanja i dizajna.

VIZUALNA KOMUNIKACIJA

Društvo i kultura su kroz povijest uvijek naginjali vizualnom, od prvih spiljskih crteža, preko umjetnosti i pisma, do razvoja modernih grafičkih komunikacija, novina, časopisa i naposljetku interneta. Današnje društvo razvilo se u ponajviše vizualno društvo, a vid je postao dominantno i najrazvijenije čovjekovo čulo.

Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid koji je zaslužan za čak 80%-90% informacija o okolišu. Sukladno tome, i današnje društvo je društvo vizualnog, dok se marketing prilikom oglašavanja također najviše oslanja na vid. U našem potrošačkom društvu vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet.

Oglašavanje se tradicijski najviše oslanja na osjetilo vida, iako se u novije vrijeme počinju otkrivati prednosti korištenja ostalih čula. Unatoč tomu, vid i vizualni stimulus su još uvijek neizostavni, a višečulno oglašavanje ne može ni u kojem slučaju funkcionirati bez stimuliranja čula vida. Jednako tako, proizvod ne može funkcionirati bez vizualnog identiteta, ispravne vizualne komunikacije te pratećih obilježja.

 
 
Design  
VIZUALNI IDENTITET  
LOGOTIP
KATALOG , BROŠURA...
LETAK, NALJEPNICE...
WEB STRANICA

 

Naš tim Vam je na raspolaganju za savjetovanje, pomoć i izradu cjelovitih rješenja.  
   
» pošalji upit «